Instagram

sobota, 22 listopada 2014

PasteLOVE - baby blue & powder pink

UWAGA: Sweter jest na SPRZEDAŻ!
Pastele zawsze na czasie, niezależnie od pory roku w mojej szafie muszą gościć. 
Na sobie mam dżinsy rurki w kolorze baby blue, w końcu znalazłam idealne, bez żadnych przetarć, dziur itp ozdobień.
Do tego mega słodki, futrzany sweterek w odcieniu pudrowego różu z motywem serduszek, jednym wielkim i wieloma malutkimi. 
Uwielbiam tego typu słodkie zestawienia.





A wy nosicie, lubicie pastele jesienią?

Ja mam wrażenie, że takie kolory poprawiają samopoczucie, gdy dookoła jest tak szaro, buro i ponuro.

2 komentarze:

  1. słodki ten sweterek ;) PS. masz piękne włosy, co z nimi robisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) w zasadzie to nic, miałam robione keratynowe prostowanie i od tamtej pory staram się używać szamponów, odżywek, masek bez SLS-ów i innych szkodliwych składników. Dzięki temu zauważyłam, że są w znacznie lepszej kondycji niż wcześniej.

      Usuń