Instagram

niedziela, 13 września 2015

Grafitowa sukienka z falbankami

Witajcie!

Dziś przedstawiam dresową sukienkę z falbankami na dole i gumką w pasie. U góry to oversize, w formie nietoperza. Fajnie wygląda opuszczona na jedno ramię. Niestety jest ona dość krótka i nie nadaje się na wietrzne dni :) Połączyłam ją z botkami na obcasie i platformie w intensywnym kobaltowym kolorze oraz ze złotymi dodatkami i delikatnym motywem panterki. Przyznam szczerze,  że z tymi butami wygląda bardzo dobrze, choć marzy mi się w zestawieniu z dopasowanymi zamszowymi muszkieterkami, których poszukiwania rozpoczynam. Czas już myśleć na poważnie o jesieni, więc przygotowuje dla Was moje MUST HAVE na ten sezon.

Kilka dni temu wróciłam z Bułgarii i jestem załamana, ani razu od mojego powrotu nie było ładnej pogody, cały czas wieje, pada i jest strasznie zimno. Pogody na nadchodzący tydzień niby są optymistyczne, ale jakoś tak smutno, gdy liście żółkną i lato odchodzi. Miałam w planach przygotować jeszcze kilka letnich setów, ale nie wiem co z tego wyjdzie, dużo straciłam przez totalny brak czasu w sierpniu. Mam nadzieję, że upały jeszcze do nas zawitają, chociaż na parę dni.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz