Instagram

piątek, 20 lutego 2015

Czas na zmiany! TRENDY WIOSNA 2015 cz.I

Przez długi czas nie pisałam ze względu na brak czasu, brak fotografa i wyjazd.
Masakra, że tak zaniedbałam tego bloga.
Ale naszło mnie na pewne refleksje, postanowiłam coś zmienić, żeby nie było tutaj tak "pusto" (że tylko same stylizacje), więc będę tu też pisać o trendach, kosmetykach, które mnie urzekły, wishlistach na nadchodzący sezon, inspiracjach itd.

So, let's go!

TRENDY WIOSNA 2015 cz.I


Kolor roku 2015 -> Marsala!

Mojego serca ten kolor nie podbił.
Jest to połączenie bordo, brązu i złota.
Najlepiej prezentuje się z blondynkami, bo jakoś dla brunetek jest zbyt przytłaczający i smutny.
Na sezon jesień-zima ok, ale na wiosnę-lato kiepski.


Na szczęście róż, mięta, baby blue i inne pastelowe barwy nie odchodzą do lamusa i nadal będą obecne,co bardzo mnie cieszy :)
Już nawet upolowałam na wyprzedaży kurteczkę na wiosnę w odcieniu pudrowego różu.

I to byłoby na tyle, jeśli chodzi o kolory.

Najmodniejsze desenie w nadchodzącym sezonie:


1) Gingham numerem 1


Słodka, urocza drobna kratka kojarzona z obrusami. Świetnie będzie wyglądać na koszulowych sukienkach i bluzkach, spódnicach  i crop topach.

2) Jak kratka to i paski...ale garniturowe (pionowe)

Takie paski mają za zadanie wysmuklić sylwetkę.

3) Print stokrotki 

Najlepiej w total looku, gdzie będzie ich całe mnóstwo. Najładniej będą prezentować się białe na czarnym tle (bo takie połączenie black-white jest nadal modne).

4) Graficzne mazaje

Najlepiej jakby były to kwiaty przedstawione w nieco abstrakcyjny sposób, jakby "malarz machał pędzlem jak szalony". Gdy ubrania będą miały oversize'owy krój to dodatkowo ukryją dodatkowe centymetry.

5) Szalone nadruki np. amerykańskie frytki, burgery w wersji total looku.
6) Wszystko ze stylu BOHO

Czyli frędzle, etniczne motywy i wzory, zwiewne i długie sukienki, narzutki, koronkowe i lniane bluzki.


Podsumowanie:

Po więcej zapraszam na kolejny post :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz