Instagram

niedziela, 7 grudnia 2014

Długi sweter aztec neon


Długi sweter w neonowe wzorki, z kieszeniami - Cropp
Gruby, porządnie wykonany.
Początkowo nie zwróciłam na niego szczególnej uwagi, ale jak zobaczyłam go na stronie sklepu to od razu go pokochałam i następnego dnia już był w moim posiadaniu.
Taki sweter jest idealny na szary, jesienny dzień. Mimo tego, że względnie jest czarny to wspaniale oświetla każdą stylizację.
Dobra długość, najodpowiedniejsza do legginsów pod spodem.

Do tego ulubione legginsy z zamkami, zwykła biała basicowa koszulka, muszkieterki i mój najnowszy torebkowy nabytek, niestety na zdjęciu nie wyszla zbyt korzystnie i pokażę ją w całej okazałości przy następnej okazji.









2 komentarze:

  1. faktycznie sweter bardzo ładny:) ale jeszcze bardziej spodobały mi się buty;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie częściej;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z czego są te buty ?

    OdpowiedzUsuń