Instagram

czwartek, 4 grudnia 2014

Kobaltowy sweter, botki timberki karmelowe


Cześć,

Na sobie mam karmelowe botki timberki ze sklepu deezee, granatowe dopasowane rurki, kobaltowy sweterek z Terranovy, który będzie idealny na każdą porę roku. 
Sweter ma bardzo fajną strukturę, jest taki delikatny, oversizowy. Nie jest to typowy zimowy gruby sweterek, co zresztą widać po długości rękawów.
A co do botków, to jak dla mnie są najpiękniejszymi timberkami, z jakimi do tej pory się spotkałam. 
Zobaczyłam je zupełnie przypadkiem, bo raczej nie kupuję butów przez internet, ale tu na szczęście się skusiłam i na dodatek zgarnęłam ostatnią parę z magazynu w moim rozmiarze :) 
Rozeszły się jak świeże bułeczki.
Wcale się temu nie dziwię, bo na zdjęciach były piękne, ale na żywo to już w ogóle ideały.
Cieplutkie, mają bardzo fajnego misia w środku na całości wnętrza, do tego kolor bardzo w moim guście - taki ciepły karmel. 
Podeszwa także jest mega porządna, gruba i myślę, że ślizgać się na pewno nie będą. 
Tak więc w razie wypadu w góry, buty mam :)

Strasznie się rozpisałam, ale musiałam Wam polecić, bo na prawdę warto zainwestować w taki buciki na zimę.

Dodatkowo na sobie mam znaną już chyba wszystkim kurtkę.
Normalnie wszędzie, gdzie nie spojrzę to widzę te kurtki, aż przestałam ją nosić.







A co do samych butów to:





1 komentarz: